FAQ (Často kladené dotazy)

Koupil jsem si hru, ale nemůžu nikde najít odkaz k jejímu stažení. Kde ho najdu?

Všechny zakoupené hry najdete v sekci Moje hry. Pokud daná hra vyžaduje CD klíč, najdete svůj unikátní klíč tamtéž. Chcete-li si zakoupenou hru stáhnout, klikněte na příslušný odkaz v sekci Moje hry a nechte systém, aby si stáhl downloader. Downloader je malý program, který se postará o stažení a následné nainstalování zakoupené hry. Jakmile máte hru nainstalovanou, downloader již nepotřebujete.

 

Musím si ke stahování zakoupených her nainstalovat nějakého speciálního klienta?

Ne, žádného klienta ani jiný program instalovat nemusíte. Stačí si u každé hry stáhnout a spustit výše uvedený downloader. Ten se sám do systému neinstaluje, jen řídí stahování souborů hry.

 

Za jak dlouho po zaplacení si budu moct hru stáhnout?

Hru si můžete stáhnout hned, jakmile náš systém zaznamená platbu. V případě placení prostřednictvím brány PayPal nebo platební karty to je okamžitě. Platíte-li bankovním převodem, může ověření platby trvat až několik dní.

 

Přerušilo se mi stahování. Co mám dělat? Musím začít znovu? Nebo si dokonce hru znovu zakoupit?

V žádném případě není zapotřebí hru stahovat od začátku, nebo ji dokonce znovu kupovat. Stačí znovu spustit downloader, ten automaticky naváže stahování tam, kde předtím přestal - a to dokonce i v případě, že byl počítač mezitím vypnut. Pokud downloader již nemáte, stačí si otevřít stránku Moje hry a příslušný downloader stáhnout odtamtud.

 

Kde najdu patche ke staženým hrám?

Pokud se hry instalují do služby Steam, nainstalují se vám aktualizace automaticky. V ostatních případech najdete aktualizace na záznamové kartě hry a na stránkách Comgadu na této adrese: http://www.comgad.cz/podpora/.

 

Před časem jsem si koupil krabicovou verzi hry, která je nyní nabízena zde na Click2Play. Mohu si nějak tuto hru přidat do sekce Moje hry, abych měl k dispozici downloader?

Ne, to bohužel není možné. Systém Click2Play je zcela oddělen od her distribuovaných v krabicích. Do sekce Moje hry lze zařadit jen tituly, které jste si zakoupili přímo na Click2Play. Libovolné hry si však můžete zařadit mezi oblíbené a být tak informováni o novinkách k danému titulu.

 

Click2Play je prezentován jako portál pro hráče z České republiky a Slovenska. Mohu si hru zakoupit, i když jsem v zahraničí?

Většinu her můžete zakoupit bez ohledu na to, kde se zrovna nacházíte. U některých her je však distribuční licence omezena jen na Českou republiku a Slovensko. V takovém případě není možné hru zakoupit, pokud je vaše IP adresa z jiného státu. Takovéto tituly jsou jasně označené. Již zakoupenou hru však můžete stáhnout bez jakéhokoliv omezení.

 

Jsem v ČR/SR, a přesto mi systém při pokusu o zakoupení hry píše: "Je nám líto, ale tato hra není ve vaší zemi dostupná."

Ujistěte se, že nejste připojeni přes žádný proxy server, případně kontaktujte svého síťového administrátora. Pokud to nepomůže, kontaktujte prosím technickou podporu společnosti Surtep na adrese obchod@surtep.cz. V pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 lze také využít technickou podporu na telefonním čísle +420 312 313 800.

 

K čemu mohu využít nasbírané body?

Věrnostní body získáváte nakupováním her na Click2Play a slouží k získání slevy pro další nákupy. Slevy mohou být dvojího druhu. Buď použijete body k získání jednorázové slevy, v takovém případě se každý bod počítá jako jedna koruna (resp. její ekvivalent v eurech při placení ze Slovenska). Body si ovšem můžete šetřit a využít je k povýšení svého uživatelského účtu na vyšší úroveň. S každou úrovní se zvyšuje vaše trvalá sleva, kterou máte na veškeré hry na Click2Play. Například na 4. úrovni máte trvalou slevu na všechny hry ve výši 8 %.

 

Jak zjistím, kolik bodů již mám?

Stav bodů vidíte neustále pod obrázkem svého avatara v pravém sloupci.

 

Nepřičítají se mi věrnostní body. Co mám dělat?

Kontaktujte prosím technickou podporu společnosti Surtep na adrese obchod@surtep.cz. V pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 lze také využít technickou podporu na telefonním čísle +420 312 313 800.

 

Je možná kombinovat jednorázovou a trvalou slevu? Jaká je nejvyšší možná sleva pomocí bodů?

Oba druhy slev je možné kombinovat. Jejich součet však nemůže přesáhnout 20 % z původní ceny hry.

 

Lze kombinovat body i s ostatními slevami, které jsou na portálu Click2Play vyhlašovány?

V některých případech ano. Při každé slevové akci bude jasně uvedeno, zda lze na zlevněné hry použít i věrnostní slevu. Body jsou nedílnou a významnou součástí Click2Play, takže jim je z naší strany věnována náležitá pozornost. Občas dokonce budou pořádány i akce, ve kterých budete za své nákupy získávat více bodů, nebo ve kterých budete moci za nastřádané body získat vyšší slevu.

 

Můžu za věrnostní body dostat i něco jiného než slevy, třeba nějaké marketingové předměty?

V současnosti ne, ale tuto možnost plánujeme do budoucna. K dispozici bude celá řada zajímavých reklamních předmětů, hardwaru a dalších bonusů.

 

Kolikrát si mohu stáhnout zakoupenou hru?

Tolikrát, jak to budete potřebovat. Mějte však na paměti, že veškeré stahování je monitorováno a v případě podezření zneužití mohou být uživatelé kontaktováni se žádostí o podání vysvětlení, nebo jim může být jejich uživatelský účet bez náhrady zrušen. Za jasné znaky zneužití je považováno například současné stahování hry z více IP adres, několikanásobné stažení z více IP adres během jednoho dne apod. Naopak, za zneužití není považováno vícenásobné stažení hry z jedné i více IP adres během delšího časového úseku. Nemusíte se tedy bát si hru instalovat i na chatě, na jiném počítači či po přeinstalování systému.

 

Musím si před každou instalací hru znovu stáhnout?

Není to zapotřebí. Downloader vám nechá instalační soubory na disku. Je na vás, jestli si je zazálohujete pro případné pozdější použití, nebo smažete. Každopádně v případě potřeby si můžete instalační soubory znovu stáhnout z našich serverů.

 

Mohu hru půjčit kamarádovi?

Společně s hrou získáváte nevýhradní domácí nekomerční licenci pro její používání. To mimo jiné znamená, že můžete rozhodnout, na jakém počítači bude hra nainstalována a kdo z vašeho okolí k ní bude mít přístup. Chcete-li hru půjčit někomu z vašeho okolí, odstraňte ji ze svého počítače a nainstalujte hru na jiném počítači. V žádném případě však s nikým nesdílejte své přihlašovací údaje ke službě Click2Play. Takovéto sdílení by mohlo být považováno za porušení podmínek používání služby Click2Play a mohlo by mít za následek zrušení vašeho účtu bez nároku na náhradu. Mějte na paměti, že zodpovědnost za veškeré akce provedené v souvislosti s vaším účtem nesete vy – tedy i za akce, které by provedl někdo jiný, komu byste přihlašovací údaje poskytli.

 

Bude mnou zakoupená hra v sekci „Moje hry“ natrvalo, nebo po čase zmizí?

Hra bude přístupná v sekci „Moje hry“ po celou dobu její distribuce v systému Click2Play. Pokud se bude blížit ukončení jejího prodeje, budete včas o této skutečnosti e-mailem informováni. Budete tedy mít dost času si instalační soubory zálohovat pro případné pozdější použití. Můžete také od nás za manipulační poplatek obdržet instalační DVD.

 

Během registračního procesu mi spadl počítač a systém nyní hlásí, že mnou vybrané uživatelské jméno nebo e-mail jsou již použité.

Systém pravděpodobně již odeslal aktivační e-mail. Zkontrolujte prosím svou e-mailovou schránku, případně také spamový koš. Pokud aktivační e-mail nenajdete, kontaktujte prosím technickou podporu společnosti Surtep na adrese obchod@surtep.cz. V pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 lze také využít technickou podporu na telefonním čísle +420 312 313 800.

 

Nemůžu si vzpomenout na své příhlašovací údaje.

Klikněte v pravém sloupci v rámečku Přihlášení na odkaz "Zapomenuté heslo" a zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Dál se řiďte pokyny uvedenými v e-mailu, který vám obratem dorazí.

 

Hra mi nejde stáhnout. Na koho se mám obrátit pro pomoc?

Nejprve si zkontrolujte, zda máte počítač řádně připojen k internetu a zda komunikaci neblokuje váš firewall. Pokud tyto kroky nepomohou, kontaktujte prosím technickou podporu společnosti Surtep na adrese obchod@surtep.cz. V pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 lze také využít technickou podporu na telefonním čísle +420 312 313 800.

 

Hru mám staženou, ale nejde mi spustit. Co mám dělat?

Kontaktujte prosím technickou podporu společnosti Surtep na adrese obchod@surtep.cz. V pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 lze také využít technickou podporu na telefonním čísle +420 312 313 800.

 

Kde najdu manuál ke hře?

Manuály v elektronické podobě jsou vždy součástí instalačního balíčku. Najdete je tedy ve složce s instalačními soubory. Manuál je vždy ve formátu PDF, k jeho otevření tedy potřebujete bezplatný program Adobe Reader.

 

Jak zruším svůj účet na službě Click2Play?

Chcete-li trvale zrušit svůj účet, kontaktujte prosím technickou podporu společnosti Surtep na adrese obchod@surtep.cz. V pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 lze také využít technickou podporu na telefonním čísle +420 312 313 800.